Cum să eviți greșelile comune în campaniile de marketing și să obții rezultate concrete

Când vine vorba de marketingul afacerii tale, alegerea tipului de campanie potrivit și formularea unui mesaj clar și eficient sunt esențiale pentru a obține rezultatele dorite. Mulți antreprenori, pot face greșeli din cauza lipsei de experiență sau a înțelegerii incomplete a obiectivelor campaniei. În acest articol, vom discuta despre cele mai frecvente greșeli pe care […]

Beneficiile promovării pe cărucioarele de cumpărături din rețeaua Kaufland

Promovarea pe cărucioarele de cumpărături din Kaufland reprezintă o oportunitate unică pentru afacerea ta de a obține vizibilitate maximă și de a capta atenția unui public numeros și diversificat. Iată de ce această metodă de publicitate este atât de eficientă: Expunere Continuă și Repetată Prezență constantă: Mesajul tău este văzut de fiecare client care folosește […]

7 reguli de urmat in campaniile de sampling

Chiar dacă, din cauza pandemiei, în ultima perioadă nu au mai avut loc evenimente, tot au existat locuri unde ”românii s-au călcat în picioare”. Vă aduceți aminte de cozile din supermarket-uri din perioada ”făină, drojdie, ulei și hârtie igienică”? Cam despre asta e vorba în activitățile de sampling. Să profiți de orice aglomerație umană și […]