7 reguli de urmat in campaniile de sampling

Chiar dacă, din cauza pandemiei, în ultima perioadă nu au mai avut loc evenimente, tot au existat locuri unde ”românii s-au călcat în picioare”. Vă aduceți aminte de cozile din supermarket-uri din perioada ”făină, drojdie, ulei și hârtie igienică”?

Cam despre asta e vorba în activitățile de sampling. Să profiți de orice aglomerație umană și să îți promovezi produsele sau serviciile. În funcție de profilul afacerii poți alege să dai mostre, să faci degustări sau să împarți pliante cu discounturi generoase. Orice metodă preferi, la finalul unei astfel de acțiuni cu siguranță te vei alege cu clienți noi.

De obicei astfel de acțini se fac în zonele aglomerate sau cu trafic foarte mare- mall-uri, supermarketuri, benzinarii. Ca și variantă ”de sezon” puteți lua în calcul și marile centre de vaccinare.

Costurile unei asfel de acțiuni se negociază în funcție de loc, de durată și de numărul de promoteri.

Atunci când decizi să faci o astfel de acțiune trebuie să fii atent dacă cei care ajung în locul respectiv pot fi și clienții tăi (se potrivesc cu profilul clientului tău), dacă ceeea ce le oferi este suficient pentru a-i convinge să cumpere de la tine, sau să povestească și altora.

Avantajele acțiunilor de sampling:

  1. Ai contact direct cu clientul.
  2. Îi poți observa reacțiile.
  3. Îi poți furniza informații suplimentare.
  4. Îi poți îndepărta obiecțiile.

Reguli:

  1. Asigură-te că pontențialii tăi clienți vin în locația în care vrei să faci sampling.
  2. Analizează bine locația și alege să te poziționezi cât mai vizibil. O ținută personalizată ajută și ea foarte mult.
  3. Așează-te strategic încât ”să nu-ți scape nimic”.
  4. Dacă ești o firma mică e de preferat să participi personal.
  5. Dacă optezi pentru varianta cu promoteri asigura-te că sunt bine instruiți, zâmbesc și pot oferi măcar minimul de informații despre produs/ serviciu.
  6. Vino cu o propunere de nerefuzat.
  7. Încearcă să fii memorabil.

Dacă vrei să faci acțiuni de sampling care să îți crească vânzările, dă-ne un email la office@intermediaservices.ro sau sună-ne la 0721.930.356. Dacă te grăbești beneficiezi de o reducere de 10%, pentru activitățile de sampling din luna mai.
Lucrează cu noi- Avon, Herbalife, Bavaria Instalații, Icredit, One Star Security, Oriflame si mulți alții.